ONLINE MARKETING – podrobně
Společně k větším ziskům
Získejte v nás oporu, která vám opravdu poradí a pomůže rozvíjet Vaše podnikání.
PPC kampaně (Pay per Click)
PPC kampaně jsou nejrychlejší metodou oslovení zákazníků v ten správný čas! Je to cesta, jak o svých službách a produktech dát vědět širokému spektru uživatelů v co nejkratším čase. Navrhneme pro Vás optimální strategii propagace a zacílíme přesně na ty, kterých se Vaše reklama týká. Více se dozvíte v článku Co je to PPC.
Nemusíte se bát. Klíčová slova i reklamy a bannery vytvoříme za Vás s ohledem na odhadnutelnou návratnost. Uděláme je prostě tak, aby dávaly smysl a zbytečně neutrácely peníze.
Co vám PPC přinese
- Cíleně oslovené návštěvníky, kteří se mohou stát zákazníky.
- Přesnou kontrolu výdajů za Vaši reklamu a měřitelné výsledky.
- Možnost oslovení širokého spektra návštěvníků.
- Rozšíření povědomí o Vašich službách a produktech.
S čím vám pomůžeme
- S vytvořením reklamních kampaní a samostatnou správou kampaní.
- S hledáním nových možností pro oslovení zákazníků.
- Vyhodnotíme úspěšnosti kampaní a vypracujeme analýzu chování návštěvníků.
Jak to funguje
- Platíte až za proklik, tedy za přivedeného návštěvníka na web.
- Kampaně lze velmi přesně cílit a optimalizovat podle cílů, které si dopředu stanovíme.
- Cílit můžeme také podle Vašeho regionu, města, vybraných zařízení a jazyků návštěvníků.
PPC ve vyhledávání
Kdy jindy chcete oslovit potenciální návštěvníky, než když se právě zajímají o Vaše služby nebo produkty? Právě tehdy je vhodná reklama ve vyhledávací síti. Reklama se zobrazí jen tehdy, když návštěvník hledá to, co právě propagujete.
Tato marketingová metoda je známá pod názvem SEM (Search Engine Marketing) – reklama ve vyhledávačích.
PPC v obsahové síti
Vaše produkty nebo služby nevyhledává dostatek zájemců nebo chcete dát vědět masám? Právě pro Vás je vhodná reklama v obsahové síti. Touto reklamou oslovujete návštěvníky v jiné fázi nákupního procesu, často před samotným rozhodnutím nakupovat, a to ve formě textových inzerátů, bannerů a videí.
PPC produktové kampaně
Produktové kampaně jsou speciálním druhem PPC kampaní ve vyhledávání. Reklamní inzeráty nejsou tvořeny ručně, ale tvoří je automaticky reklamní systém z Vašeho XML feedu. Výhodou je, že odkazují přímo na konkrétní produkt, což je ručně mnohdy nemožné vytvořit. Nevýhodou může být horší kontrola textace reklam, kdy mnohdy mohou ze systému vypadnout hotové nesmysly.
PPC Remarketing
Oslovte uživatele, kteří již dříve navštívili Váš web nebo e-shop. Remarketing je metoda, která toto umí a velmi přesně. Informace o návštěvnících v průběhu kampaně průběžně sbíráme, třídíme a podle toho připravujeme reklamní sestavy šité na míru.
Optimalizace webu
SEO (optimalizaci webu pro vyhledávače) se vyplatí dělat všem. I v případě malých projektů se vyplatí provést základní činnosti pro zlepšení pozic ve vyhledávání.
Pečlivě vyhodnotíme Vaše potřeby a obchodní cíle a podle toho zvolíme strategii podpory Vašeho projektu. Nejde jen o zvýšení návštěvnosti webu z vyhledávačů nebo zlepšení pozic, i když je to velice důležitý aspekt. Cílem je přivést návštěvníka, který se stane zákazníkem a provede akci, kvůli které je Váš web podporován.
Spadá sem široká škála aktivit směřujících k tomu, aby Váš web nebo e-shop mohli roboti vyhledávačů, a především návštěvníci jednoduše procházet a využívat. Součástí je také tvorba obsahu webu a budování vztahů s dalšími weby s cílem získat zpětné odkazy. Co si pod tím představit?
SEO audit webu
- Zkontrolujeme zdrojový kód stránek, jeho sémantiku, validitu a výskyt případných chyb.
- Zhodnotíme rychlost, přístupnost a použitelnost Vašich stránek.
- Mrkneme i na kvalitu obsahu a strukturu stránek. Rozumí jim návštěvníci? Neztrácejí se v nich? Umí stávající obsah přesvědčit k nákupu nebo využití služeb?
- Víte, kdo na Vás odkazuje? Podíváme se i na zpětné odkazy a jejich směřování a funkčnost.
- Nepoužíváte zakázané metody propagace? Umíme vyřešit i tento problém.
- Provedeme pro Vás také průzkum trhu.
Analýza klíčových slov
Jen těžko si můžete plánovat efektivní kampaň bez znalostí frází, díky nimž by Vás zákazníci mohli najít. Díky analýze klíčových slov získáte jasnou představu o tom, jaká slovní spojení návštěvníci hledají a v jakém objemu.
Nezůstáváme jen u Vašeho webu. Pečlivě zkoumáme také weby Vašich konkurentů a zahraniční prezentace, coby nekončící inspiraci pro naše aktivity.
Linkbuilding – buďte vidět i mimo Vaše stránky
Linkbuilding přivádí dobře cílené návštěvníky, kteří se mohou stát Vašimi zákazníky. Zvyšuje dobu strávenou na stránkách, navyšuje počet zobrazených stránek a dává vyhledávačům najevo, že právě Váš web nebo e-shop stojí za zobrazení na vyšších pozicích před konkurencí.
Snažíme se aktivně zprostředkovat spolupráci a dlouhodobá partnerství s dalšími weby s cílem získat zajímavé zpětné odkazy pro Váš web či e-shop. Nejde o pouhé hledání umístění odkazů, ale reálný přínos návštěvnosti a zvýšení hodnocení Vašich stránek fulltextovými vyhledávači.
Reputační marketing
Ať jste na trhu roky, nebo právě začínáte, určitě nezapomínejte na důležitou věc. Cílem každého podnikatele či firmy je totiž vytvořit nejen známý Brand, ale také pečovat o jeho dobrou pověst. Tu má firma pouze jednu a poškození dobrého jména firmy se jen těžko napravuje. Navíc negativní recenze se šíří mnohem rychleji než ty pozitivní, byť nemusí být postaveny na pravdivém základu. Zkušenosti totiž sdílí především nespokojení zákazníci. A právě proto byste měli zvláštní pozornost věnovat péči o online reputaci.
Online reputace neboli reputační marketing je služba, která pomáhá budovat povědomí o značce a její kvalitě, o dobré pozici na trhu a důvěře, kterou ve zákazníci mají. Reputační marketing stabilizuje Vaši pozici na trhu a podporuje růst Vašeho podnikání.
Nepodceňujte proto sílu recenzí Vašich zákazníků, ovlivňují pověst Vaší značky více, než si myslíte.
Obsahový marketing
Nenechte návštěvníky utíkat jen proto, že nenajdou, co hledají. Zhodnotíme kvalitu a množství informací na Vašich stránkách a doporučíme vám, jak návštěvníky zaujmout, udržet a být lepší než Vaše konkurence. Poradíme vám, jak být pro své návštěvníky nezapomenutelní.
Chystáte se vytvořit nový web anebo plánujete změny na stávajícím webu? V obou případech vám umíme poradit, jak Vaše zákazníky zaujmout a přimět je k využití Vašich služeb nebo nákupu Vašich produktů.
Více o obsahovém marketingu.
Sociální sítě
Facebook a Instagram
V Česku používá aktivně sociální sítě 5 miliónů uživatelů starších 16 let. Buďte vidět tam, kde už všichni jsou. Zviditelněte Vaši firmu, značku a produkty.
Sociální sítě budují značku, dobré vztahy se zákazníky a podporují prodej zboží a služeb. Nenechte si unikat peníze a využijte obrovského prostoru pro komunikaci se zákazníky online, nebo je oslovte přesně zacílenou reklamou.
S čím vám pomůžeme?
- S vytvořením firemního profilu včetně grafiky
- Poradíme, jak Vaše návštěvníky zaujmout.
- Zajistíme placenou propagaci pro Vaši cílovou skupinu.
E-mail marketing
E-mailing není věc dob minulých. Právě naopak. V porovnání s jinými formami marketingu jej lze dělat za nízké náklady, velmi dobře měřit, do velké míry automatizovat a personalizovat.
E-mail marketing slouží k prohlubování vztahu se současnými zákazníky, buduje s nimi důvěru, připomíná jim Vaši existenci a pomáhá jim řešit jejich problémy. V moderním pojetí nejde o napsání reklamy a poslání co nejvíce lidem. Je to o kvalitním obsahu, zákaznickém servisu a hýčkání zákazníka, díky kterému s vámi interaguje, pravidelně Vás navštěvuje a přináší vám zisk.
Více informací o e-mail marketingu.
Analyzujeme
Než vůbec spustíme jakoukoliv kampaň, máme stanoveny cíle. Průběžně vyhodnocujeme pomoci analytického nástroje Google Analytics jak jsou jednotlivé kampaně úspěšné. Děláme maximum pro to, aby Vaše peníze byly investovány co nejefektivněji.
Máte-li zájem o námi nabízené on-line marketingové služby, kontaktujte nás na tel. čísle 603 166 726, popřípadě využijte konzultace ZDARMA. Zodpovíme všechny Vaše dotazy.