Co je to PPC
Placená reklama
Slyšeli jste, že existuje PPC reklama a dokonce někomu generuje zisk? Ano, je tomu tak tento druh internetové reklamy může při správném nastavení a pravidelné optimalizaci generovat jak návštěvnost vašich webových stránek tak hlavně přivést nakupující návštěvníky na váš e-shop. Pojďme si tedy o této formě internetové reklamy říci něco více.
V prvé řadě je potřeba si říci co znamená „záhadná“ zkratka PPC. Tato zkratka vychází z anglického Pay-Per-Click což do českého jazyka přeloženo znamená platba za klik (platíte tedy pouze za návštěvu vašeho webu a ne za zobrazení reklamy).
PPC reklama je využívána hlavně v reklamních systémech Sklik (Seznam), AdWords (Google) nebo Facebooku.

Proč začít s PPC reklamou
Možnost měření – obrovskou výhodou je možnost měřit výsledky kampaní v reálném čase, hned od spuštění kampaní máte přehled o tom zda-li vaše kampaň vydělává nebo naopak.
Rychlost spuštění či zastavení kampaní – spuštění ppc reklamy je otázkou několika minut. Také takřka okamžitě jste schopni reagovat na zjištěné výsledky a kampaně upravovat dle potřeby.
Testování – můžete testovat různé druhy reklamních inzerátu a ty méně účinné pozastavit nebo úplně vypnout.
Vysoká účinnost – dobře nastavené PPC kampaně jsou pravidelným zdrojem nových návštěv a vyšších příjmu! Neplatíte za zobrazení reklamy!
Cílení PPC reklam – můžete cílit na konkrétní klíčové slovo či frázi (ve vyhledávací sítí) nebo například dle zájmu, zájmu o koupi popřípadě pouze na návštěvníky vašich stránek (remarketing a dynamický remarketing).
Proč investovat do PPC reklam i SEO zároveň
Protože do optimalizace pro vyhledávače (SEO) je potřeba investovat mnohem více času než do založení, nastavení a spuštění PPC kampaní. Pozor to ovšem neznamená nedělat SEO! Jen pokud chcete začít přivádět nové zákazníky na váš web nebo oslovovat ty co na něm už byli v případě placených reklam je toto možné téměř okamžitě. V rámci vaši online marketingové strategie je tak možné začít vydělávat ještě něž se projeví první výsledky vašich SEO aktivit.
Jednoduchost PPC reklam
PPC reklamy pro malý web či e-shop o několika položkách jsou celkem jednoduché. Zvládne je bez větších problému s odbornou pomocí nastavit i začátečník. A pokud nevíte jak začít můžete využít jednodenního kurzu, který pro vás sestavíme na míru vašim potřebám.
KURZ: Základy PPC kampaní v praxi
Jenomže zde celý koloběh nekončí, pokud totiž chcete aby vám PPC kampaně vydělávali čím dál více je potřeba kampaně postupně analyzovat, vyhodnocovat a následně optimalizovat. Toto už není zdaleka tak jednoduchý proces. Proto si spousty větších webů a e-shopů objednává služby agentury. I vy máte tu možnost a můžete si objednat konzultaci ZDARMA.