Jak si založit AdWords účet u Google

/////

Jak si založit AdWords účet u GoogleCo budete potřebovat pro založení účtu

Google AdWords je reklamní systém, který umožňuje firmám a živnostníkům propagovat své produkty či služby skrze vyhledávač Google a jeho partnerské weby. Systém AdWords se hodí stejně jak pro velké mezinárodní korporace, tak i pro malé rodinné firmy a e-shopy většího i menšího rozsahu.

Pro založení AdWords účtu potřebujete libovolnou e-mailovou adresu a vlastní webové stránky, které se budou v reklamách zobrazovat. Založení účtu je zcela zdarma. Nemusíte se obávat ani žádných dalších jiných poplatků, platíte jen za reálné návštěvníky vašeho webu/e-shopu, kteří se na něj dostanou po kliknutí na vaši reklamu ve vyhledávači Google. Tuto částku si stanovíte v účtu sami.
 

 

Výhody reklamního systému AdWords oproti Skliku

  • jedná se o nejpoužívanější vyhledávač na světě
  • umožňuje cílení jak na domácí trh, tak i na vybrané zahraniční trhy
  • nabízí větší množství nástrojů a funkcí pro plánování a měření kampaní
  • je rozšířen o více formátů reklam (mobilní reklamy, videoreklamy, interaktivní reklamy)

 

 

Postup pro založení AdWords účtu:

1.krok

Registraci začněme otevřením si registračního formuláře na https://adwords.google.com/ Po kliknutí na zelenou ikonku “Začněte hned“ se vám zobrazí formulář, do kterého vepište svou e-mailovou adresu a adresu vašeho webu a klikněte na „Pokračovat“. Je jen na vás zda-li se rozhodnete odebírat od Googlu tipy a doporučení.



 

 

2.krok

Následně se vám zobrazí formulář, ve kterém vyplňte potřebné údaje jako je jméno, příjmení, e-mail, heslo, telefonní číslo, datum narození a místo. Nyní kliknete na modré tlačítko „Další krok“. Na uvedené telefonní číslo vám přijde formou SMS nebo hlasového hovoru ověřovací kód, který je potřeba zadat do přislušného pole. Google AdWords bude také vyžadovat ověření vaši e-mailové adresy, proto vzápětí očekávejte ve vaší e-mailové poště potvrzovací e-mail.

 

 

3.krok

Po potvrzení e-mailu se dostanete do služby AdWords, kde založíte svou první kampaň.
Kampaně v Google AdWords chápejme jako hlavní kategorie zboží na e-shopu, které se dále rozvětvují do různých sestav (podkategorií) s jednotlivými reklamami.

Pojďme si tedy ukázat jak vypadá založení první kampaně v Google AdWords.

V prvé řadě je potřeba nastavit parametry první kampaně, jako je váš denní rozpočet na tuto kampaň nebo oblast, ve které si přejete zobrazovat své reklamy. Zároveň je třeba u nastavení prvotní kampaně určit klíčové slovo. Doporučujeme používat jedno klíčové slovo pro jednu reklamní sestavu. 


 


4.krok

Současně s nastavením kampaně bude třeba vytvořit textovou reklamu. V reklamě budete vyplňovat URL adresu vstupní stránky na kterou chcete touto reklamou přivádět návštěvníky, dále nadpisy reklam (v nadpise nezapomeňte zmínit rovněž klíčové slovo například čtečky elektronických knih), v popisu by měly zaznít výhody a výzva k akci. Všechny tyto aspekty rozhodují o tom zda-li se uživatel internetu dostane až na váš web nebo e-shop.

Po vytvoření textové reklamy ji nezapomeňte uložit a pokračujte dále do sekce, ve které nastavíte platbu a platební metodu.

 

5.krok

Nyní přichází řada na nastavení plateb, bez kterých by se vám nepovedlo spustit kampaně. Můžete volit ze dvou způsobů platby a to buď Manuální platby nebo automatické platby platební kartou. První platební metoda je pracnější protože musíte po vyčerpání (ideálně ještě před vyčerpáním) dobitého kreditu nabít znova z účtu na účet a převod prostředků může v některých případech trvat i týden. Proto je jednodušší a hlavně rychlejší metodou dobíjení kreditu za pomocí vaši platební karty. Ve chvíli kdy váš kredit klesne pod určitou hodnotu pošle vám Google e-mail s připomínkou, abyste provedli další platbu.

Zvolte tedy platební metodu, uveďte částku platby a odsouhlaste smluvní podmínky. Nyní už stačí kliknout na tlačítko „Dokončit a vytvořit reklamu“


 

 


6.krok

Jestliže jste všechno nastavili správně, měla by se vám zobrazit informace o úspěšném založení nového účtu.

Nyní můžete směle přejít do účtu AdWords, ve kterém můžete nastavovat jednotlivé kampaně, sestavy, klíčová slova a reklamy, tak abyste pomocí PPC reklamy získávali nové zákazníky a dosahovali vytyčených obchodních cílů.

 

Věříme, že vám náš návod pomohl, pokud si však nevíte s něčím rady nebo chcete s nastavováním a následnou správou ušetřit čas, neváhejte a kontaktujte nás.