Jak založit reklamní účet Google Ads

/////

Aktualizace 16.9.2019

Google Ads je reklamní systém, který umožňuje firmám a živnostníkům propagovat své produkty či služby skrze vyhledávač Google a jeho partnerské weby. Systém Google Ads se hodí stejně jak pro velké mezinárodní korporace, tak i pro malé rodinné firmy a e-shopy většího i menšího rozsahu.

Pro založení Google Ads účtu potřebujete libovolnou e-mailovou adresu a vlastní webové stránky, které se budou v reklamách zobrazovat. Založení účtu je zcela zdarma. Nemusíte se obávat ani žádných dalších jiných poplatků, platíte jen za reálné návštěvníky vašeho webu/e-shopu, kteří se na něj dostanou po kliknutí na vaši reklamu ve vyhledávači Google. Tuto částku si stanovíte v účtu sami.

Výhody reklamního systému Google Ads oproti Skliku

  • jedná se o nejpoužívanější vyhledávač na světě
  • umožňuje cílení jak na domácí trh, tak i na vybrané zahraniční trhy
  • nabízí větší množství nástrojů a funkcí pro plánování a měření kampaní
  • je rozšířen o více formátů reklam (mobilní reklamy, video reklamy, interaktivní reklamy)

Postup pro založení Google Ads účtu:

1.krok

Registraci začněme otevřením registračního formuláře na https://ads.google.com/intl/cs_cz/home/ Po kliknutí na modrou ikonku “Začít“ se vám zobrazí formulář, do kterého vepište svou e-mailovou adresu a klikněte na „Další“.


2. krok

Pokud nemáte e-mailovou adresu zaregistrovanou pro služby Google (viz náš návod), můžete si zaregistrovat jakýkoliv váš e-mail kliknutím na tlačítko „Vytvořit účet“, kde vyplňte všechny potřebné údaje.

3.krok

Po vytvoření účtu vám na nově registrovanou e-mailovou adresu přijde kód, který potvrďte a následně se již můžete přihlásit do rozhraní Google Ads.

4.krok

Po potvrzení e-mailu se dostanete do služby Google Ads, kde provedete úvodní nastavení vašeho účtu kliknutím na odkaz „Máte již se službou Google Ads zkušenosti?“.

5. krok

Zobrazí se vám okno, kde vyberte „Vytvořit účet bez kampaně“, následně potvrďte základní údaje o své firmě a vyberte měnu podle země, ve které plánujete spouštět kampaně.

6.krok

Gratulujeme, máte hotovo! Nyní klikněte na tlačítko „Prozkoumat účet“ a proveďte základní nastavení fakturačních údajů. Klikněte na „Nástroje“ a vyberte „Fakturace“. Google Ads u nově vytvořených účtů nabízí pouze dvě možnosti plateb. Jsou to platby automatické a měsíční fakturace.

Automatické platby – Po spuštění reklamy vám bude automaticky naúčtována částka pomocí vybrané platební metody.

Měsíční fakturace – Google vám na reklamní náklady poskytuje úvěrový limit. Postupně vám tak vznikají náklady a jednou měsíčně obdržíte fakturu.

Věříme, že vám náš návod pomohl, pokud si však nevíte s něčím rady nebo chcete s nastavováním a následnou správou ušetřit čas, neváhejte a kontaktujte nás.

Čtěte také:

Jak udělat jednoduchou analýzu klíčových slov?
Co je to analýza klíčových slov?
Jak si založit Sklik účet u Seznamu?
Vytvoření účtu Google Analytics
Rozšířená volná shoda v Skliku již hýbá PPC reklamou
Vytvoření účtu Google Analytics