Analýza klíčových slov

/////

Analýza klíčových slov je alfa a omega vaší úspěšné strategie v online světě. S kvalitně zpracovanou analýzou klíčových slov máte k dispozici perfektní náhled do vašeho webového projektu. Kvalitní analýza navrhuje nejvhodnější fráze – vyhledávací dotazy, které se pojí s vašim webem, produkty a nabídkou služeb.

Není pouze přehledem hledanosti konkrétních vyhledávacích frází. Může vám posloužit jako ideální podklad pro novou informační strukturu a obsah stránek či e-shopu. Analýza vám dá užitečné tipy, jak psát na webu zajímavý a čtivý obsah, který vaše návštěvníky skutečně zajímá.

Co získáte díky analýze klíčových

  • Přehledný seznam vyhledávacích dotazů.
  • Přesné znění vyhledávacích frází a jejich varianty.
  • Informace o hledanosti, konkurenčním prostředí a nástin doporučených cen při využití PPC reklam.
  • Tipy na doplnění stávajícího obsahu webu.
  • Přehledné a užitečné informace pro cílení PPC kampaní, kampaní na sociálních sítích a tipy pro obsahovou strategii.
  • Nástin struktury budoucích kampaní, PPC kampaní, rozložení informací na webu.

Odkud čerpáme data?

  • Na základě vlastní zkušenosti – máme dlouholeté zkušenosti s tím, jak a co lidé vyhledávají. Také víme, jak bychom informace vyhledávali my.
  • Od vašich konkurentů – Vždy se díváme na práci vašich konkurentů a jejich práci s informacemi. Je to pro nás cenný zdroj informací.
  • Z Skliku, Google AdWords a Google Search Console – Hlavní zdroje informací pro vyhledávání četnosti vyhledávání klíčových slov a strukturování vyhledávacích dotazů.
  • Další analytické nástroje – Marketing Miner atp.

Jak s daty pracujeme?

  • Sběr dat – vyhledávacích dotazů – V úvodní fázi sesbíráme velké množství vyhledávacích dotazů, které souvisí s vašimi službami, produkty a vašim typem podnikání.
  • Doplnění metrik – Po sesbírání relevantních vyhledávacích dotazů k nim přiřadíme informace o jejich hledanosti a konkurenčním prostředí – paralelně z nástroje Sklik a Google Keyword Planner.
  • Odfiltrování a třízení dat – Data vyčistíme od nerelevantních dotazů, duplicit.
  • Třízení do kategorií, struktura – Klíčová slova setřídíme do přehledné struktury dle téma, stejného kořene klíčového slova a dalších kritérií.
  • Finální výstup – Vytvoříme přehledný výstup ve formě tabulky, která obsahuje veškeré informace o hledanosti, konkurenčním prostředí, doporučených cenách pro PPC systémy a nástin struktury dalších procesů, struktury PPC kampaně apod.

Komu jsme již zpracovali analýzu klíčových slov?

 
 Brano a.s. – divize dveřní zavírače, zvedací zařízení
 
Femont Opava s.r.o.
 
 AUTOBOND GROUP a.s.

Chcete také zpracovat analýzu klíčových slov a zjistit, jak vaši zákazníci skutečně uvažuji? Ozvěte se nám.




Konzultace ZDARMA

Pomůžeme Vám s rozjezdem vašeho online projektu

Co Vás zajímá?
ANO ANO
ANO ANO
ANO ANO
Pobočka:

OstravaPraha

Kontakt na vás:




V pořádku odesláno, děkujeme!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close