Analýza klíčových slov

/////

Analýza klíčových slov je alfa a omega vaší úspěšné strategie v online světě. S kvalitně zpracovanou analýzou klíčových slov máte k dispozici perfektní náhled do vašeho webového projektu. Kvalitní analýza navrhuje nejvhodnější fráze – vyhledávací dotazy, které se pojí s vašim webem, produkty a nabídkou služeb.

Není pouze přehledem hledanosti konkrétních vyhledávacích frází. Může vám posloužit jako ideální podklad pro novou informační strukturu a obsah stránek či e-shopu. Analýza vám dá užitečné tipy, jak psát na webu zajímavý a čtivý obsah, který vaše návštěvníky skutečně zajímá.

Co získáte díky analýze klíčových

  • Přehledný seznam vyhledávacích dotazů.
  • Přesné znění vyhledávacích frází a jejich varianty.
  • Informace o hledanosti, konkurenčním prostředí a nástin doporučených cen při využití PPC reklam.
  • Tipy na doplnění stávajícího obsahu webu.
  • Přehledné a užitečné informace pro cílení PPC kampaní, kampaní na sociálních sítích a tipy pro obsahovou strategii.
  • Nástin struktury budoucích kampaní, PPC kampaní, rozložení informací na webu.

Odkud čerpáme data?

  • Na základě vlastní zkušenosti – máme dlouholeté zkušenosti s tím, jak a co lidé vyhledávají. Také víme, jak bychom informace vyhledávali my.
  • Od vašich konkurentů – Vždy se díváme na práci vašich konkurentů a jejich práci s informacemi. Je to pro nás cenný zdroj informací.
  • Z Skliku, Google AdWords a Google Search Console – Hlavní zdroje informací pro vyhledávání četnosti vyhledávání klíčových slov a strukturování vyhledávacích dotazů.
  • Další analytické nástroje – Marketing Miner atp.

Jak s daty pracujeme?

  • Sběr dat – vyhledávacích dotazů – V úvodní fázi sesbíráme velké množství vyhledávacích dotazů, které souvisí s vašimi službami, produkty a vašim typem podnikání.
  • Doplnění metrik – Po sesbírání relevantních vyhledávacích dotazů k nim přiřadíme informace o jejich hledanosti a konkurenčním prostředí – paralelně z nástroje Sklik a Google Keyword Planner.
  • Odfiltrování a třízení dat – Data vyčistíme od nerelevantních dotazů, duplicit.
  • Třízení do kategorií, struktura – Klíčová slova setřídíme do přehledné struktury dle téma, stejného kořene klíčového slova a dalších kritérií.
  • Finální výstup – Vytvoříme přehledný výstup ve formě tabulky, která obsahuje veškeré informace o hledanosti, konkurenčním prostředí, doporučených cenách pro PPC systémy a nástin struktury dalších procesů, struktury PPC kampaně apod.

Komu jsme již zpracovali analýzu klíčových slov?

 
 Brano a.s. – divize dveřní zavírače, zvedací zařízení
 
Femont Opava s.r.o.
 
 AUTOBOND GROUP a.s.

Chcete také zpracovat analýzu klíčových slov a zjistit, jak vaši zákazníci skutečně uvažuji? Ozvěte se nám.