Sklik – Jak díky kopírování rychleji vytvářet a upravovat kampaně

/////

Pro to, aby práce s Sklikem byla rychlejší a příjemnější, přidal jeho tým nově možnost kopírování kampaní, sestav a cílení v rámci účtu. Nyní je vytváření podobných kampaní, sestav nebo přenesení celého pečlivě vybraného setu nastavených zájmů do jiné sestavy otázkou pár vteřin.

Co je tedy nového?

Kopírování kampaní

Pokud chcete kopírovat kampaň či více kampaní, označte je pomocí checkboxů a v roletce Vybrané, zvolte Kopírovat. Objeví se vám okno, kde si můžete kampaně pojmenovat, abyste je snadno rozeznali. Aby bylo možné kampaně ještě upravit, kopie se vytvoří pozastavená, ať máte na úpravu dostatek času. Pokud v nových kampaních není potřeba přenášet stávající reklamy a cílení, zrušte zaškrtnutí Kopírovat reklamy, resp. Kopírovat cílení sestav.

Kopírování sestav

Pro kopírování sestav označte v detailu kampaně vybrané sestavy a zvolte v roletce Kopírovat. V okně si pak vyberte, do jaké kampaně budete chtít sestavu zkopírovat. Sestavy je možné zkopírovat do více kampaní najednou. Vzhledem k tomu, že sestavy jednotlivých typů mají odlišná nastavení, je možné tímto způsobem vytvářet nové sestavy pouze v kampaních stejného typu. Ve stejném okně můžete také nastavit, zda mají být nové sestavy pozastavené, jestli se mají přenášet i s cílením či reklamami.

Kopírování cílení

Podobně jako v předchozích případech označte cílení, která chcete kopírovat do jiné sestavy nebo více sestav a opět zvolte Kopírovat. V okně klikněte na kampaně a sestavy, do kterých chcete cílení přenést a potvrďte tlačítkem Zahájit kopírování. Je možné kopírovat všechna dostupná cílení.

Kdy využít kopírování

  • V případě, že potřebujete jednoduše vytvořit kampaň velmi podobnou některé ze současných. Není potřeba nic exportovat, upravovat ani nahrávat zpět. Nově stačí pouze upravit reklamy, cílení nebo jiné nastavení přímo ve zkopírované kampani.
  • Pokud chcete stejnou kampaň cílit na jiný region. Po zkopírování kampaně nezapomeňte upravit regionální cílení.
  • Jestliže máte pečlivě vybrané sety zájmových cílení nebo webů, na kterých by se měla vaše reklama zobrazovat, např. u kampaně bannery. Nyní je možné toto cílení pohodlně zkopírovat např. do vytvořené kampaně s kombinovanou reklamou.

 

Co je dobré vědět?

  • Krátké textové inzeráty (STA) již nekopírujeme. Stejně jako při vytváření nových textových reklam podporujeme již pouze ETA.
  • Pokud se na cílové adrese kopírování nachází entita se stejným názvem, kopírováním ji přepíšete. To znamená, kdybyste kopírovali produktovou skupinu Skladem do sestavy, kde se skupina s tímto názvem již nachází, nastavení skupiny se aktualizuje nastavením kopírované entity.
  • Smazané a neaktivní entity se také nekopírují, aby nedošlo k nafukování účtu a jeho případnému zpomalení.

Tým Skliku plánuje stále nová a nová vylepšení, aby byla práce v jeho rozhraní co nejpohodlnější a nejjednodušší.

Čtěte také

Co jsou to vyhledávací operátory a jak je na Googlu používat?

Jak vytvořit produktový katalog na Facebooku

Firefox bude blokovat cookies třetích stran