Ve zkratce
Projekt v kostce: Interní systém pro benefitní program zaměstnanců
Klient: ČEZ
Projekt v kostce: Interní systém pro benefitní program zaměstnanců
Klient: ČEZ
ČEZ je největší energetické uskupení v České republice a svým působením v Česku vytváří více než 141 000 pracovních míst.
ČEZ nabízí svým zaměstnancům vždy něco navíc. Pokud pracujete u ČEZu, můžete s pomocí benefitních bodů zakoupit různý typ zboží v různých e-shopech. Problém však nastal, když se o stav bodů jednoho uživatele dělily 3 e-shopy, které navíc fungovaly na jiných systémech.
Prvotní řešení byla tabulka v excelu a manuální přepisování zůstatku v systému. Takové řešení je však velice pomalé a nákladné.
Vyvinuli jsme interní webovou aplikaci, která komunikuje se všemi e-shopy. V době vzniku to byly 3 e-shopy. Prostřednictvím API synchronizuje zůstatek benefitních bodů napříč systémy. Když zaměstnanec utratí body v jednom e-shopu, změna se ihned projeví i v ostatních a stav benefitních bodů tak bude vždy aktuální. Kromě synchronizace dat toho umí aplikace ještě daleko více. Jde přes ni dobíjet stav benefitních bodů a v případě potřeby i zůstatek manuálně upravit.
Aplikace také automaticky i poloautomaticky odesílá informační e-maily a umí přehledně zasílat data v rámci pravidelných reportů.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.. Více informací
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.