Ve zkratce
Projekt v kostce: Interní systém pro benefitní program zaměstnanců
Klient: ČEZ
Projekt v kostce: Interní systém pro benefitní program zaměstnanců
Klient: ČEZ
ČEZ je největší energetické uskupení v České republice a svým působením v Česku vytváří více než 141 000 pracovních míst.
ČEZ nabízí svým zaměstnancům vždy něco navíc. Pokud pracujete u ČEZu, můžete s pomocí benefitních bodů zakoupit různý typ zboží v různých e-shopech. Problém však nastal, když se o stav bodů jednoho uživatele dělily 3 e-shopy, které navíc fungovaly na jiných systémech.
Prvotní řešení byla tabulka v excelu a manuální přepisování zůstatku v systému. Takové řešení je však velice pomalé a nákladné.
Vyvinuli jsme interní webovou aplikaci, která komunikuje se všemi e-shopy. V době vzniku to byly 3 e-shopy. Prostřednictvím API synchronizuje zůstatek benefitních bodů napříč systémy. Když zaměstnanec utratí body v jednom e-shopu, změna se ihned projeví i v ostatních a stav benefitních bodů tak bude vždy aktuální. Kromě synchronizace dat toho umí aplikace ještě daleko více. Jde přes ni dobíjet stav benefitních bodů a v případě potřeby i zůstatek manuálně upravit.
Aplikace také automaticky i poloautomaticky odesílá informační e-maily a umí přehledně zasílat data v rámci pravidelných reportů.