Jaký je proces vývoje webu nebo webové aplikace?

/////

Tvorba webového projektu, ať se jedná o webovou prezentaci, rozsáhlý internetový obchod nebo e-learningovou aplikaci, je podobná stavbě domu. Celé budování webu je rozděleno do jednotlivých fází, kde každý krok je důležitý a ovlivňuje celkovou úspěšnost projektu.

 1. Analýza

První a nejdůležitější fází je analýza, kde se seznámíme s Vaší společností, Vaším marketingovým záměrem a přesně identifikujeme Vaše potřeby. Díky těmto informacím Vám můžeme připravit návrh řešení, který obsahuje popis funkčnosti webového projektu, logickou strukturu webu, analýzu klíčových slov, rozložení jednotlivých prvků a cenovou kalkulaci.

2. Grafický návrh

Na základě Vámi odsouhlaseného návrhu řešení se můžeme pustit do vizuálního ztvárnění webové prezentace. Před tvorbou grafického návrhu stanovíme předběžný obsah a vytvoříme wireframe. Grafický návrh vytváříme na základě Vašeho firemního stylu – CI (z anglického Corporate identity), popř. její před tvorbou vyrobíme. Při grafickém návrhu se soustředíme na to, abychom nepotlačili použitelnost, přístupnost webu a maximálně splnili předsevzaté marketingové cíle.

 3. Příprava obsahu Webu

Obsah je to, co dělá z webu úspěšné řešení. Ve spolupráci s Vámi připravíme texty, tak, aby byly čtivé a dokázaly prodat Vaše zboží či službu. Dbáme na to, aby texty měly vysokou informační hodnotu a byly stylisticky, gramaticky a typograficky na vysoké úrovni.

 4. Implementace

V průběhu přípravy obsahu implementujeme grafický návrh na CMS systém WordPress. Tento CMS systém využívá více jak 1 milión webů na celém světě, což dává jistotu kvality a otestování velkým počtem uživatelů. Dbáme na dodržení všech důležitých standardů pro přístupnost a vyhledatelnost webu v rámci vyhledávačů (SEO).

 5. Testování

Proto, aby vše fungovalo, tak jak očekáváme, vyrobený web testujeme. Pečlivým testováním jej odladíme tak, že se k Vám a Vaším zákazníkům dostane špičková webová prezentace, která funguje ve všech běžně používaných prohlížečích a rozlišeních.

6. Internetový marketing

Po dokončení výroby pouštíme prezentaci na ostrý provoz. Zde se rozhoduje o tom, zda je řešení úspěšné. Proto, aby se tak stalo, musíme přivést na Váš web cílenou skupinu zákazníků. Toho můžeme docílit vytvořením účinné optimalizace pro vyhledávače (SEO) nebo pay-per-click (PPC) kampaněmi. Tato činnost není jednorázová a měla by trvat po celou dobu životnosti webu, tak aby plnil předsevzaté cíle.

* jednotlivé kroky  můžou nebo nemusí být součástí díla. Vždy záleží na složitosti a požadavcích zákazníka.