Dynamický retargeting na Skliku

/////

Dynamický retargeting spatřil světlo světa!

Seznam spustil na podzim roku 2016 dlouho očekávanou novinku s názvem dynamický retargeting (zkratka  DRTG). Tato novinka je dostupná všem, kteří jsou zaregistrování na Zboží.cz protože inzeráty pracují právě s XML feedem ze Zboží.cz. Nastavení dynamického retargetingu není nic složitého a zvládne jej každý! My si dnes novinku představíme a naučíme se ji nastavit.

Dynamický retargeting je typ cílení, kdy v obsahové síti oslovujete stávající návštěvníky konkrétních produktů vašeho e-shopu. Návštěvníkovi se reklamy dynamicky generují a zobrazují se mu nabídky produktů, které si již prohlížel. Zde je zasadní rozdíl mezi dynamickým retargetingem a klasickým retargetingem, který již znáte. Součásti zobrazovaných dynamických reklam je i aktuální cena produktu a obrázek produktu. Viz. první obrázky od Seznamu

Aktuálně se dynamický retargeting od Skliku zobrazuje už na většině reklamních ploch v obsahové síti.

Takto mohou inzeráty dynamického retargetingu vypadat

dynamický retargeting na skliku je realitou

Pokud chcete vidět jak inzeráty vypadají v různých rozměrech podívejte se na přehled reklamních šablon dynamického retargetingu.

Jak nastavit dynamický retargeting jednoduše v 5-ti krocích?

 

1.Krok – propojení Sklik.cz se Zbozi.cz

Jako první je potřeba propojit váš účet v Skliku s vaším účtem ve Zboží.cz. V horním menu skliku vyberte záložku Nástroje, klikněte na Propojení se Zboží.cz a zadejte přihlašovací údaje, stejné jako zadáváte do Zboží.cz. Poté už stačí kliknout jen na tlačítko Přihlásit se. V případě, že již využíváte produktové inzeráty, máte o starost méně!

 

dynamický retargeting propojení se zbozi.cz

Propojení se zbozi.cz

 

 

sklik retargeting

 

2.Krok – retargetingový seznam

Jakmile se vám povede propojit Sklik.cz se Zboží.cz tak v záložce Retargeting se vám automaticky vytvoří retargetingový seznam DRTG – návštěvníci produktů s názvem provozovny. Pokud máte více provozoven, vytvoří se také více DRTG seznamů dle počtu provozoven. Přednastavená doba platnosti je 7 dní. Dynamické inzeráty se tedy návštěvníkovy budou zobrazovat týden po jeho poslední návštěvě vašeho e-shopu.

retargetingový seznam

retargetingový seznam

 

3.Krok – vytvoření kampaně

Nyní je potřeba vytvořit novou kampaň a sestavu pro DRTG. Jednoduše kliknete na +Vytvořit kampaň jak jste zvyklí a zvolíte typ kampaně Produktová. Zadáte název nové kampaně, zvolíte denní rozpočet a vyberete Síť – obsahová – dynamický retargeting.

vytvořit kampaň

vytvořit kampaň

 

4.Krok – sestava a přiřazení k DRTG seznamu

Sestavě v této kampani přiřaďte v záložce Retargeting DRTG seznam stejně jako když přiřazujete běžné retargetingové seznamy.

jak vyloučit všechny co nakoupily

Jak vyloučit všechny co nakoupily

 

5.Krok – vyloučení těch co již nakoupili

Pokud nechcete reklamy zobrazovat zákazníkům, kteří již nakoupili, je potřeba vyloučit návštěvníky kteří provedli nákup.

Využijte tuto novinku a předběhněte vaši konkurencí.

 

Potřebujete pomoci?

V případě, že nevíte „jak to celé nastavit“ neváhejte se na nás obrátit rádi vše nastavíme za vás!
Pište nebo volejte na 603166726.


Konzultace ZDARMA

Pomůžeme Vám s rozjezdem vašeho online projektu

Co Vás zajímá?
ANO ANO
ANO ANO
ANO ANO
Pobočka:

OstravaPraha

Kontakt na vás:



Souhlasím se zpracováním osobních údajů

V pořádku odesláno, děkujeme!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close