Dynamický retargeting na Skliku

/////

Dynamický retargeting spatřil světlo světa!

Seznam spustil na podzim roku 2016 dlouho očekávanou novinku s názvem dynamický retargeting (zkratka  DRTG). Tato novinka je dostupná všem, kteří jsou zaregistrování na Zboží.cz protože inzeráty pracují právě s XML feedem ze Zboží.cz. Nastavení dynamického retargetingu není nic složitého a zvládne jej každý! My si dnes novinku představíme a naučíme se ji nastavit.

Dynamický retargeting je typ cílení, kdy v obsahové síti oslovujete stávající návštěvníky konkrétních produktů vašeho e-shopu. Návštěvníkovi se reklamy dynamicky generují a zobrazují se mu nabídky produktů, které si již prohlížel. Zde je zásadní rozdíl mezi dynamickým retargetingem a klasickým retargetingem, který již znáte. Součásti zobrazovaných dynamických reklam je i aktuální cena produktu a obrázek produktu. Viz. první obrázky od Seznamu

Aktuálně se dynamický retargeting od Skliku zobrazuje už na většině reklamních ploch v obsahové síti.

Takto mohou inzeráty dynamického retargetingu vypadat

dynamický retargeting na skliku je realitou

Pokud chcete vidět, jak inzeráty vypadají v různých rozměrech podívejte se na přehled reklamních šablon dynamického retargetingu.

Jak nastavit dynamický retargeting jednoduše v 5 krocích?

 

1.Krok – propojení Sklik.cz se Zbozi.cz

Jako první je potřeba propojit váš účet v Skliku s vaším účtem ve Zboží.cz. V horním menu skliku vyberte záložku Nástroje, klikněte na Propojení se Zboží.cz a zadejte přihlašovací údaje, stejné jako zadáváte do Zboží.cz. Poté už stačí kliknout jen na tlačítko Přihlásit se. V případě, že již využíváte produktové inzeráty, máte o starost méně!

 

dynamický retargeting propojení se zbozi.cz

Propojení se zbozi.cz

 

 

sklik retargeting

 

2.Krok – retargetingový seznam

Jakmile se vám povede propojit Sklik.cz se Zboží.cz tak v záložce Retargeting se vám automaticky vytvoří retargetingový seznam DRTG – návštěvníci produktů s názvem provozovny. Pokud máte více provozoven, vytvoří se také více DRTG seznamů dle počtu provozoven. Přednastavená doba platnosti je 7 dní. Dynamické inzeráty se tedy návštěvníkovy budou zobrazovat týden po jeho poslední návštěvě vašeho e-shopu.

retargetingový seznam

retargetingový seznam

 

3.Krok – vytvoření kampaně

Nyní je potřeba vytvořit novou kampaň a sestavu pro DRTG. Jednoduše kliknete na +Vytvořit kampaň jak jste zvyklí a zvolíte typ kampaně Produktová. Zadáte název nové kampaně, zvolíte denní rozpočet a vyberete Síť – obsahová – dynamický retargeting.

vytvořit kampaň

vytvořit kampaň

 

4.Krok – sestava a přiřazení k DRTG seznamu

Sestavě v této kampani přiřaďte v záložce Retargeting DRTG seznam stejně jako když přiřazujete běžné retargetingové seznamy.

jak vyloučit všechny co nakoupily

Jak vyloučit všechny co nakoupily

 

5.Krok – vyloučení těch co již nakoupili

Pokud nechcete reklamy zobrazovat zákazníkům, kteří již nakoupili, je potřeba vyloučit návštěvníky kteří provedli nákup.

Využijte tuto novinku a předběhněte vaší konkurenci.

 

Potřebujete pomoci?

V případě, že nevíte „jak to celé nastavit“ neváhejte se na nás obrátit rádi vše nastavíme za vás!
Pište nebo volejte na 603166726.