Redesign loga

/////

Co znamená redesign loga?

Redesign loga je úprava stávajícího loga, která zachová jeho charakter, avšak zlepší jeho vlastnosti a použitelnost.

Tradiční redesign loga zahrnuje především opravu chyb stávajícího loga z pohledu současné grafiky a trendů. Náš grafik analyzuje vaše současné logo a vyhodnotí jej z hlediska několika kritérií.

  • Použitelné logo musí být ve vektorovém formátu. Pokud není – grafik ho do vektoru převede.
  • Hodnotí se čitelnost loga – použitý font, styl písma, velikost, kontrast
  • Upravuje se barevnost loga – použité barvy a jejich odstíny. Také zde je několik pravidel, která logo musí splňovat.
  • Upravuje se piktogram – přechody, odstraňují se tenké části, analyzuje se zjednodušení, vyhlazení atp.
  • Upravuje se uskupení prvků loga a jejich velikostní poměr.
  • Vytváří se varianty použití loga – ne každé logo lze umístit na řádek tak, aby bylo čitelné… proto se vytváří různé varianty loga – jeho uskupení, pro různé příležitosti použití (to nezahrnuje barevné varianty a podrobné pokyny – tyto jsou obsaženy až v logomanuálu.
  • Testuje se tisk loga

redesign loga

Připomínky k výsledku

Redesign loga by měl nechat zákazník na citu a talentu našeho firemního grafika. Redesign má jasná pravidla a každá další připomínka jej může vracet o krok zpátky.

Klient by také neměl očekávat zcela nové logo. To není účelem redesignu loga.

Co dělat, pokud se výsledek nelíbí?

Můžete zadat redesign loga jinému našemu grafikovi. Pokud však od redesignu loga máte velká očekávání, zvažte variantu tvorby nového loga.

Co je výstupem?

Výstupem práce grafika je jedna finální varianta vašeho redesignovaného loga v základním, plném uskupení. V barvách CMYK, ve formátu PDF.
Dodatečně poskytujeme .Al soubor (Adobe Illustrator) se zdrojem.