Blog
/////
Vítejte na blogu společnosti Webdevel!

Sklik – klíčová slova ve frázové shodě vám nyní pomohou oslovit více zákazníků
Od 1. října 2019 již nebude v reklamním systému Sklik potřeba nastavovat relevantní klíčová slova ve frázové shodě ve všech možných tvarech. V článku se dozvíte, jak se bude frázová shoda chovat.
Firefox již začal s blokováním cookies třetích stran. Jaké důsledky to má pro cílení a vyhodnocování reklamy na Seznamu?
V dřívějším článku jsme vás informovali o plánech Firefoxu blokovat cookies třetích stran. Od 3. září se tento plán stal realitou a má to dopad hlavně na inzerenty reklamy.
Sklik – oblíbené B2B cílení je nyní ještě dokonalejší
Oblíbili jste si cílení na B2B segment v rámci RTB reklamy? Pak pro vás máme skvělou zprávu!
SEO – Proč optimalizovat stránky pro hlasové vyhledávání?
Vyhledávání pomocí hlasu se stává velmi populárním i ve střední Evropě. V našem článku se dozvíte, proč je dobré své stránky pro toto vyhledávání optimalizovat již nyní.
Sklik zavedl nový typ reklamy – Dynamický banner
Používáte na Skliku Dynamický retargeting? Nyní máte možnost rozšířit své publikum díky Dynamickému banneru. V článku se dozvíte, jak na to.