Blog
/////
U nás najdete vždy pár zajímavých tipů a rad

Jak nesrazit webové texty na kolena špatnou gramatikou – 2. díl
Seznamte se s nejčastějšími chybami, které můžou srazit vaše copy snahy na kolena. Druhá část našeho COPY seriálu.
Správa kampaní a klíčových slov pro reklamy ve vyhledávací síti
Mít spuštěné kampaně zdaleka není jen o tom je vytvořit, nechat je běžet a čekat na výsledky. Pro dosažení co nejlepších výsledků je nutné pravidelně kontrolovat a cíleně řídit, na jaké vyhledávací dotazy se vaše reklamy zobrazují. Podívejte se, na co určitě nesmíte zapomínat.
PŘECHOD NA HTTPS – PROČ JE VHODNÝ I PRO VÁŠ WEB NEBO E-SHOP?
Přechod na HTTPS již řadu měsíců rezonuje všemi blogy a webovými stránkami. Doporučí vám jej 99 ze 100 online marketérů. Proč je tato problematika tolik důležitá pro váš web nebo e-shop? Podívejte se na ni trochu blíže.
Sklik – klíčová slova ve frázové shodě vám nyní pomohou oslovit více zákazníků
Od 1. října 2019 již nebude v reklamním systému Sklik potřeba nastavovat relevantní klíčová slova ve frázové shodě ve všech možných tvarech. V článku se dozvíte, jak se bude frázová shoda chovat.
Firefox již začal s blokováním cookies třetích stran. Jaké důsledky to má pro cílení a vyhodnocování reklamy na Seznamu?
V dřívějším článku jsme vás informovali o plánech Firefoxu blokovat cookies třetích stran. Od 3. září se tento plán stal realitou a má to dopad hlavně na inzerenty reklamy.