Sklik zavedl nový typ reklamy – Dynamický banner

/////

Již třetím rokem můžeme na Skliku využívat dynamický retargeting. To, že díky němu oslovujeme stávající uživatele svého webu, je zároveň jeho limitem. Nyní je však možné toto publikum relevantních návštěvníků efektivně rozšířit prostřednictvím Dynamického banneru.

Jak takový Dynamický banner vypadá?

Vizuálně je velmi podobný Dynamickému retargetingu. Zobrazované nabídky však pochází ze skupiny produktů, které jste si sami vybrali. Díky nově přidané podpoře šablon si nyní můžete zvolit barvy jednotlivých prvků, font písma a vložit popis, kterým můžete zákazníky lépe nalákat.

Pokud máte ve feedu vyplněné hodnoty u značky <LIST_PRICE>, bude se u vašich nabídek navíc zobrazovat původní cena nebo vypočtená sleva vůči ceně, za kterou produkty nabízíte.

Šablony také podporují vlastní popis nabídky, kde můžete popsat vaše konkurenční výhody, případně slogan pro danou skupinu produktů v šabloně.

Jaké jsou výhody Dynamického banneru?

Snadné nastavení

Díky feedu Zboží.cz, který využívá většina e-shopů v České republice, i spousta dalších inzerentů a také intuitivnímu nastavení ve známém prostředí, můžete Dynamický banner spustit během pár minut. Stačí vybrat barvy, design šablony, přiřadit produktovou skupinu a vybrat cílení.

Prémiový reklamní prostor

V partnerské síti Seznamu je možné oslovit až 95 % české internetové populace. Největší a nejpodstatnější část reklamního prostoru partnerské sítě Seznam.cz tvoří nejnavštěvovanější weby českého internetu – domovská stránka Seznam.cz, Novinky.cz, Seznam Zprávy, Sport.cz, ProŽeny.cz, iDnes.cz a další.

Vše bez příplatků

U Dynamického banneru nepřiplácíte za využití šablon nebo za použitá cílení, která vám přináší lepší výkon. Banner je k dispozici pro všechny a platíte pouze za prokliky.

Relevantní návštěvníci

Díky Dynamickému banneru můžete na váš web přivést nové potenciální zákazníky. Retargeting je sice efektivní, ale pracujete s omezeným publikem. Díky banneru můžete své publikum rozšířit.

Jak s Dynamickým bannerem začít?

Pokud již využíváte Produktových inzerátů nebo Dynamického retargetingu, je to snadné, jelikož feed už máte.

Dynamický retargeting a Dynamický banner mohou využívat také klienti, kteří nejsou e-shop. Například cestovní kanceláře, prodejci automobilů, realit, slevové servery apod.

Nejprve si zvolte a vytvořte požadovanou šablonu, následně zadejte barvy a vložte slogan. Šablonu přiřaďte do produktové kampaně, zvolte cílení a vytvořte alespoň jednu produktovou skupinu. A je hotovo!

Podrobné informace a nastavení najdete v nápovědě k Dynamickému banneru.

Čtěte také:

Sklik snižuje podporu textových inzerátů v obsahové síti a STA ve vyhledávání

Sklik – Jak díky kopírování rychleji vytvářet a upravovat kampaně