Jak založit firemní Facebook stránku

/////

jak založit firemní Facebook stránku

Aktualizováno 22. 2. 2019

Pokud ještě nejste na sociálních sítích je pravý čas se přidat a být vidět. Pryč jsou doby kdy Facebook sloužil jen jako komunikační nástroj, pro sdílení fotek studentů Harvardovy University. Dnes se na Facebooku pohybuje celosvětově cca 1,5 miliardy a v českých luzích a hájích se číslo aktivních uživatelů Facebooku dostalo přes 5,2 miliónů. Což opravdu není zanedbatelné číslo. Přece byste se nechtěli ochudit o možnost oslovit tyto uživatele, respektive přesně zacílenou skupinu uživatelů této sociální sítě, která rok od roku roste a nabízí nové možnosti firemní prezentace a propagace vaší značky, produktů či služeb.

Dost bylo miliard a miliónů, přejděme k věci.

Návod jak založit firemní Facebook právě začíná

Časová náročnost: do 10 minut

Upozornění: Před samotným založením stránky je potřeba být na Facebooku přihlášen pod osobním profilem, bez tohoto nelze firemní profil založit! 

TIP: Svůj osobní profil mějte vždy dobře zabezpečen. Využít můžete například dvoufázového ověření.

1. Vytvořit stránku

Do vašeho prohlížeče zadejte adresu https://www.facebook.com kde naleznete ve spodní části stránky odkaz s názvem Vytvořit stránku (stačí jen kliknout na tento odkaz).

Vytvoření stránky na Facebooku

Vytvoření stránky

2. Vyberte místní firma nebo místo

Vyberte si, zda zakládáte firemní Facebook stránku, Facebook stránku značky nebo chcete založit komunitu kolem nějakého zajímavého tématu či osobnosti.

Tvorba firemní Facebook stránky - výběr kategorie

Ještě před kliknutím na tlačítko začínáme si přečtěte podmínky používání Facebook stránek.

 

3. Vyplňte údaje o firmě

A nyní již můžete zadat základní údaje o vaší firmě, komunitě či osobě. Vyplňte název stránky a kategorii vaši Facebook stránky, v případě firemní Facebook stránky vyplňte adresu a telefonní kontakt vaší firmy a klikněte na tlačítko Pokračovat.

 

https://www.webdevel.cz/wp-content/uploads/2017/02/nazev_kategorie_a_adresa.png

 

 4. Nahrajte profilový obrázek a úvodní fotku

Profilovou fotku stránky můžete vložit v libovolném rozlišení ideálně v poměru 1:1, vhodné je, pokud na ní bude vaše logo, v případě osobnosti fotka. Úvodní fotka se na stránce na počítačích zobrazuje v rozměrech 820 pixelů na šířku a 312 pixelů na výšku. Na smartphonech je její šířka 640 pixelů a výška 360 pixelů. Doporučujeme použít formát PNG.

nahrat_profilovy_obrazek_stranky

 

uvodni_fotka_facebook_stranky

Více o velikostech obrázků na Facebook profilu

Pokud obrázky nemáte připravené a nechcete se tímto krokem zdržovat, můžete oba kroky přeskočit a vložit později.

Gratulujeme vám, právě jste si založili firemní profil na Facebooku.

V příštím díle si ukážeme jak velké fotky má mít profilová a úvodní fotka.

Pokud potřebujete poradit s nastavením firemní stránky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím formuláře nebo telefonicky 603 166 726.