Jak založit firemní Facebook stránku

/////

jak založit firemní Facebook stránku

Pokud ještě nejste na sociálních sítích je pravý čas se přidat a být vidět. Pryč jsou doby kdy Facebook sloužil jen jako komunikační nástroj, pro sdílení fotek studentů Harvardovy University. Dnes se na Facebooku pohybuje celosvětově více než 1,5 miliardy a v českých luzích a hájích se číslo aktivních uživatelů Facebooku dostalo přes 4 milióny. Což opravdu není zanedbatelné číslo. Přece byste se nechtěli ochudit o možnost oslovit tyto uživatele, respektive přesně zacílenou skupinu uživatelů této sociální sítě, která rok od roku roste a nabízí nové možnosti firemní prezentace a propagace vaši značky, produktů či služeb.

Dost bylo miliard a miliónů, přejděme k věci.

Návod jak založit firemní Facebook právě začíná

Časová náročnost: 10 minut

Upozornění: Před samotným založením stránky je potřeba být na facebooku přihlášen pod osobním profilem, bez tohoto nelze firemní profil založit! 

TIP: Svůj osobní profil mějte vždy dobře zabezpečen. Využít můžete například dvoufázového ověření.

1. Vytvořit stránku

Do vašeho prohlížeče zadejte adresu https://www.facebook.com kde naleznete ve spodní části stránky odkaz s názvem Vytvořit stránku (stačí jen kliknout na tento odkaz).

Vytvoření stránky na Facebooku

Vytvoření stránky

2. Vyberte místní firma nebo místo

Stačí kliknout na obrázek s obchodem.

Místní firma nebo místo

Místní firma nebo místo

3. Vyplňte údaje o firmě

Vyberte si kategorii, ve které podnikáte a zadejte základní údaje o vaši firmě.

Před kliknutím na tlačítko začít si přečtěte podmínky používání Facebook stránek.

Vyplnění údajů

Vyplnění údajů

 4. Nastavte stránku a nastavení uložte

Zde můžete přidat další kategorie a ve kterých podnikáte, určitě si vyplňte popis toho, co děláte a váš web. Pokud máte reálné sídlo firmy (předpokládáme, že máte) můžete jej tady také uvést. A nyní můžete uložit informace a plynule přejít na krok 2. Profilový obrázek

Nastavení Facebook stránky

Nastavení stránky

Krok 2. Profilový obrázek vám nabízí obrázek nahrát přímo z vašeho počítače nebo importovat z webu. K přechodu na další v pořadí třetí krok nastavení Facebook stránky použijte tlačítko Uložit fotku.
Více o velikostech obrázků na Facebook profilu

TIP: rozměr profilového obrázku by měl být 170 x 170px.

Profilový obrázek

Vložte profilový obrázek

 

Nyní máte před sebou předposlední krok nastavení stránky a to 3. Přidat mezi oblíbené což vám umožní si vaši firemní Facebook stránku uložit do přehledu oblíbených stránek odkud ji budete mít vždy na dosah ze svého osobního profilu. Vše je přednastavené stačí tedy jen kliknout na zelené tlačítko Přidat mezi oblíbené a poté na modré tlačítko Další.

 

Přidejte mezi oblíbené

Přidejte stránku mezi oblíbené

 

Poslední krok nastavení vaši nové firemní facebookové stránky 4. Preferovaný okruh uživatelů stránky kde si můžete nastavit, komu chcete váš firemní profil zobrazovat. Zde se je dobré vědět kdo, že je vaši cílovou skupinou a koho chcete primárně na Facebooku oslovit. Jakmile budete mít nastaveno, jednoduše kliknete na tlačítko Uložit a máte hotovo!

 

Preferovaný okruh uživatelů

Preferovaný okruh uživatelů

 

Gratulujeme vám, právě jste si založili firemní profil na Facebooku.

V příštím díle si ukážeme jak velké fotky má mít profilová a úvodní fotka a jak vyplnit jednotlivé údaje na vaši nově vytvořené stránce.

 

Pokud potřebujete poradit s nastavením firemní stránky, neváhejte nás kontaktovat nebo telefonicky 603 166 726.