Jak začít inzerovat na facebooku?

/////

Chcete začít s placenou inzercí na Facebooku a nevíte jak? V tomhle jednoduchém návodu si ukážeme si jak založit Facebook Business Manager, jak vytvořit reklamní účet a napojit Vaši firemní facebookovou stránku. Pojďme na to!

Jak založit Business Manager

Do nynějška jste se na svůj firemní facebookový profil přihlašovali skrze osobní profil. Díky Business Manageru oddělíte osobní profil od firemního a budete mít lepší přehled.

Zaregistrujte se

Pro registraci do Business Manageru stačí přejít na stránku tohoto nástroje tedy na https://business.facebook.com přihlásit se do Facebooku a kliknou na tlačítko Vytvořit účet.

Tvorba účtu v Business Manageru

Otevře se pop-up okno a budete vyzvání v prvním kroku k zadání názvu vaší firmy a v kroku druhém k zadání jména a firemního e-mailu.  Doporučuji zadat firemní e-mail nikoliv osobní a kliknout na tlačítko Dokončit. Právě jste založili účet v Business Manageru, gratuluji!

 

Nyní je potřeba přidat vaše firemní stránky a založit účet pro reklamu.

 

 

Přidání firemní Facebook stránky do Business Manageru

 

Probíhá velice jednoduše, stačí kliknout na tlačítko Přidat stránku,

 

Facebook nám zobrazí hned 3 možnosti, a to přidat vaši stránku, popřípadě přidat stránku někoho jiného (požádat o přístup) nebo vytvořit úplně novou firemní Facebook stránku. V našem případě si ukážeme, jak přidat již vytvořenou firemní Facebook stránku, kterou jste si mohli vytvořit pomoci našeho jednoduchého návodu.

 

 

Po kliknutí na Přidat stránku se zobrazí pole k zadání názvu vaši stávající facebookové stránky, po zadání názvu stačí opět kliknout na tlačítko Přidat stránku. Stránka se vám nyní bude zobrazovat v přehledu stránek. Nyní máte propojenou vaši firemní stránku s Business Managerem a můžete se již přihlašovat pro správu Facebook profilu přímo ze stránky Business Manageru.

 

Přidání účtu pro reklamu

V nastavení Business Manageru klikněte na tlačítko Přidat účet pro reklamu, otevře se vám pop-up okno kde doplníte Název účtu pro reklamu, jakým jménem chcete inzerovat, časové pásmo a měnu (pravděpodobně se bude jednat o Prahu a měnou bude CZK) a kliknete na tlačítko Vytvořit reklamní účet.

 

 

 

 

V dalším kroku budete vyzvání k přidání lidí k vašemu novému reklamnímu účtu. Určitě zde zvolte sami sebe a případně další kolegy a klikněte na tlačítko Uložit změny. Téměř máte splněno.  Ještě je potřeba zvolit způsob platby. Stačí v horním levém menu vybrat záložku Platby a kliknout na tlačítko Přidat způsob platby. Zde nastavíte zemi pro fakturaci, měnu a údaje o své platební kartě a kliknete na Pokračovat. Nyní vám nic nebrání začít inzerovat na Facebooku.

 

 

 

 

 

Pokud si i přesto se založení reklamního účtu nebo Business Manageru nevíte rady, neváhejte se na nás obrátit, rádi vám pomůžeme s reklamou na Facebooku.

Čtěte také:

Dvoufázové ověření Facebook účtu
Vytvoření účtu Google Analytics – Pomůže vám vyhodnotit návštěvnost z Facebooku
Rozměry obrázků na Facebooku
Jak založit firemní Facebook stránku