Facebook nově umožňuje cílení příspěvků na Top fanoušky

/////

Facebook zavedl novou funkci, která umožňuje publikovat příspěvky v News Feedu jen pro skalní fanoušky. Cílení na nejvěrnější publikum by mělo pomoci většímu zapojení komunity a pomoct Facebookovým stránkám upevňovat vztahy a spojení s uživateli.

Cílení na Top fanoušky se nachází v nástroji pro tvorbu příspěvku. U volby News Feed, vedle tlačítka pro sdílení, můžete nastavit, kdo uvidí obsah vašeho příspěvku. Vybrat si můžete z:

  • Veřejný – příspěvek může vidět kdokoliv z Facebooku i mimo něj
  • Omezený okruh uživatelů – příspěvek se zobrazí pouze vybraným uživatelům Facebooku, například podle věku, lokality apod.
  • Cílení v kanálu vybraných příspěvků – týká se uživatelů se specifickými zájmy nebo přáteli
  • Top Fans – uživatelé, kteří jsou vašimi předními fanoušky

Prostřednictvím nového nástroje můžete tvořit exkluzivní obsah pro své skalní fanoušky, a tím je motivovat, aby byli na vaší Facebookové stránce ještě více aktivní.

Pro to, abyste mohli na přední fanoušky cílit, musíte mít aktivní Top Fan Badges – štítek aktivního fanouška. Ten je aktivován u všech stránek, které splňují následující podmínky.

Pro kontrolu, zda jej máte zapnutý, v „Nastavení stránky“ klikněte na „Facebook odznaky“ a následně zapněte nebo vypněte odznaky předního fanouška.

Nejaktivnější uživatelé dostanou upozornění, že získali štítek předního fanouška. Po jeho potvrzení budou při publikování obsahu na stránce nést odznak Top Fans.

Jakmile fanoušci odznaky přijmou, budou se zobrazovat i v kartě Komunita. Při neaktivitě může Facebook odznak fanouškovi odebrat. Odznaky jsou aktivní pouze u Facebookových stránek, nikoliv u soukromých profilů.

Čtěte také:

K čemu slouží Facebook Pixel a jak jej vytvořit v Business Manageru?

Jak spravovat Facebook účet pro reklamu v Business Manageru

Jak vytvořit Facebook Business Manager