Co mají obsahovat podklady pro výrobu webové prezentace nebo internetového obchodu

/////

  1. Logo
  • Logo dodávejte ideálně v křivkách, ve formátech .ai, .pdf, .eps, .cdr,
  • v případě, že tento formát loga nevlastníte, můžeme pro vás redesignovat logo do křivek překreslit z formátů .jpg, .jpeg, .png, .gif,
  • jestliže logo nevlastníte vůbec, rádi vám ho vytvoříme.

 

  1. Grafický manuál (logomanuál)
  • Pokud vlastníte k logu i grafický manuál, je nutné jej dodat společně s logem,
  • logomanuál slouží k zajištění sjednocení formátu firemních materiálů a grafických výstupů,
  • obsahem logomanuálu je zpravidla definice barev, barevné varianty loga, vymezení ochranné zóny, tvary loga, příklady loga na různých podkladech, minimální velikost loga.

 

  1. Struktura stránek (menu)
  • Seznam všech stránek, které má webová prezentace obsahovat,
  • většinou se jedná o členění menu a podmenu (stránek a podstránek),
  • může zahrnovat i stránky, které nejsou v hlavním menu zobrazeny a odkaz na ně je umístěn jinde na webových stránkách (proklik z banneru, promoakce na hlavní straně, apod.),
  • ideálním formátem je přehledně členěná tabulka.

 

  1. Obsahová část
  • Obsahy je nutné předat v elektronické podobě ve formátu *.DOC, *.DOCX, *.ODT, *.RTF, *.TXT,
  • ručně psané podklady na ručně psaných papírech a v zápisnících nejsou akceptovány,
  • rukopisy je po předchozí domluvě možné přepsat do elektronické formy,
  • text by měl být připraven podle platných pravidel:
    • znak ENTER se používá na konci odstavce, nikoliv na konci každého řádku,
    • velikost, barva ani typ písma nejsou důležité, tyto prvky vycházejí z našeho grafického návrhu webové prezentace, který sami schválíte,
    • odrážky používejte pouze tam, kde opravdu chcete mít číslovaný nebo odrážkový seznam,
    • nepoužívejte všechna písmena velká (nepište kapitálkami), text nepodbarvujte,
    • pro zvýraznění textu používejte tučné písmo,
    • podtržení používejte pouze v případě, že text odkazuje na jinou stránku (hypertextový odkaz, link),
    • mezerník se nepoužívá mezi jednotlivými písmeny ve slovech, př. W e b d e v e l,
    • nepoužívejte mezerník před interpunkčními znaménky, př. Kdo jsme ? Zde ! Konec .,
    • pro odsazení textu nepoužívejte několik mezer za sebou, př. Kdo        jsme,
  • fotografie, katalogy a jiné soubory pro jednotlivé stránky vložte do složek, pojmenovaných stejně jako názvy stránek.

 

  1. Fotografie k zpracování
  • Fotografie, které chcete zakomponovat do grafického vzhledu, by měly být vysoce kvalitní,
  • fotografie na pozadí celé webové prezentace musí mít šířku minimálně 1920px,
  • orientace a poměr stran fotografie by měl odpovídat umístění do webové prezentace, př. do banneru s horizontální orientací v poměru stran 1:3 nelze umístit fotografii s vertikální orientací v poměru stran 3:1.

 

  1. Zadání
  • Textový dokument, definující vaše požadavky a představy o webové prezentaci, popis funkcí, rozložení,
  • vzorové internetové stránky, které se vám líbí a doplnění, co je na nich z vašeho pohledu atraktivní,
  • ostatní požadavky (založení e-mailových adres, počet přístupových účtů do administrace stránek),
  • kdo je vaše konkurence a jaké máte výhody / nevýhody oproti konkurenci,
  • jaký cíl očekáváte od nových webových stránek (objednání služeb, nákup produktu, poptávka služeb),
  • chcete mít stránky na našem hostingu nebo již vlastníte doménu a vlastní hosting

 

V případě, že chcete vytvořit internetový obchod je potřeba dodat ještě tyto podklady:

  1. Způsoby dodání zboží a jejich ceny (PPL, Česká Pošta, Osobní odběr, Doprava zdarma). Máte již některé z těchto způsobů přepravy smluvně zajištěny?
  2. Způsoby platby (platba předem na účet, dobírka, v hotovosti, platební karta),
  3. kontaktní údaje (název společnosti/ jméno, adresa, IČ, telefon, e-mail, plátce/neplátce DPH),
  4. země, ve kterých chcete zboží prodávat,
  5. parametry u produktů (barva, velikost atd.),
  6. v jaké formě má zákazník produkty (word, xml nebo csv formát pro importování),
  7. jaké moduly byste chtěli do internetového obchodu implementovat,
  8. propojení s účetním systémem,
  9. kolik kategorií bude cca v e-shopu,
  10. kolik produktů bude cca v e-shopu,
  11. funkce e-shopu, kterými disponují jiné e-shopy,
  12. měna (měny) obchodu,
  13. jazykové mutace.


Konzultace ZDARMA

Pomůžeme Vám s rozjezdem vašeho online projektu

Co Vás zajímá?
ANO ANO
ANO ANO
ANO ANO
Pobočka:

OstravaPraha

Kontakt na vás:



Souhlasím se zpracováním osobních údajů

V pořádku odesláno, děkujeme!

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close